dinsdag 23 maart 2010

5+1=6

Niet te geloven... onze kleinste spruit wordt er 6. En ja... zoals alle mama's kan ook ik me nog het moment herrinneren toen ze voor het eerst in mijn armen lag. Dat super inimienie baby'tje. 2.275gr... Maar daar is niets meer van te zien.




Ze is nog steeds even schattig en 't blijft ons "kakkernestje", en voor haar maakte mama een kroon waarvan ik de tutorial hier vond.









Je kan natuurlijk goed zien dat ik nog maar een "bleu'ke" ben, de hoekjes vallen allemaal niet zo strak als ik wel zou willen maar ja... dat betekent gewoon dat ik nog wat meer moet oefenen zeker?

Ik wou van het kroontje eigenlijk geen "ééndagsvliegje" maken en ik stikte een stukje velcro op de kroon en ook aan de achterkant van de applicatie en zo kan de kroon nog een paar jaartjes dienen (en ook de zusjes kunnen hem bij hun verjaardag eens van kleine zus lenen!).

Babette vond het al super om ons te foppen en zich voor te doen als de 9-jarige zus... gelukkig gaat het zo'n vaart nog niet!!




1 opmerking:

  1. Oh gij...ik wist niet dat Babette zo oud was als Janne (die wordt volgende maand 6).
    En zo'n klein prutske dat dat was bij haar geboorte!

    BeantwoordenVerwijderen