woensdag 24 maart 2010

We gaan op reis en we nemen mee...

Ooooooh, hier heb ik toch wel even naar uitgekeken! Nu nog een beetje geluk hebben met het lenteweer, maar we trekken naar het zuiden. De paasvakantie start voor ons al morgen. We vertrekken naar Andalusië voor twee weekjes (dus 't zal hier na een korte start al weer een tijdje stil zijn op de blog). Inpakken voor een mama, papa en drie meisjes vraagt wel wat nadenkwerk. We proberen het aantal kilo's toch wat te beperken (ah ja, je moet zorgen dat je wat reserve hebt voor op de terugweg).
Op zoek dus naar kleine leuke " 't houdt de meisjes voor eventjes bezig"-spulletjes voor onderweg en als mama en papa eens rustig in een boekje willen lezen...


en deze paper doll -boekjes vond ik terug in de schatkist.

Granny bracht ze enkele jaartjes terug uit de VS maar toen vond ik de meisjes nog wat te klein, want ik wou niet dat ze zomaar "verprutst" werden.
Ik heb ondertussen ontdekt dat er nog meer schattige exemplaren van bestaan en die kan je hier bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten